czwartek, 2 stycznia 2014

Jakie postanowienia noworoczne?

W związku z początkiem roku pora na postanowienia :) 

Zastanawialiście się już nad nimi? A może macie już wszystko zaplanowane?
Macie jakieś sposoby i triki jak przez ten czas o nich nie zapomnieć ?
Kartka zawieszona w ważnym miejscu? Komputer, pulpit, przypomnienia w tel? A może w ogolę nie bawicie się w postanowienia ? 

Ja co roku mam jakieś ale w tym postanowiłam bardziej się do nich przyłożyć ;)

Przejdźmy do sedna :)

1. Zaliczyć sesję zimową (studia) 
                                      Ps. Chociaż nie mówię że zdjęciowa zimowa być nie może :D nawet tą bym wolała
2. Odstawiam słodycze, wprowadzam więcej warzyw i owoców oraz WODA i zielona herbata (uwielbiam!)
3. Treningi systematyczne (w tym od wiosny dalej zacząć biegać). 
4. Nauczę się pływać



Dodatkowo chciałabym :
Więcej czytać
Spędzać więcej czasu z moim ukochanym
Robić więcej sesji
Jest jeszcze jeden plan założenia firmy ;) ale to już wyższa szkoła jazdy :D




6 komentarzy:

  1. Moim planem tez osiągnięcie ładnej. Wysportowanej sylwetki. Mam nadzieje ze sie uda. Uwielbiam w :) naprawdę warto sie nauczyć :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Punkt nr 2 jest również i u mnie :-)
    _______________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. no to życzę wytrwałości, żeby te postanowienia zostały zrealizowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Punkty 1 i 2 ja również wzięłam sobie za postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super postanowienia :) u mnie też lista już zrobiona ;)
    życze realizacji wszystkich postanowień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby te postanowienia zamieniły się w cele :) A tym samym zostały zrealizowane. Powiem Ci, że moje są bardzo podobne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny. ;)
Możesz liczyć na rewanż z mojej strony ;)