czwartek, 5 czerwca 2014

Pytanie do was! W czym ćwiczyć/biegać ;)

Czesc ;)
Kilka ostatnich dni mam wielki dylemat ;D
Wyćwiczyłam sobie rabat 31% w sklepie sportowym i nie mogę się zdecydować co kupić ;)
Postanowiłam że chciałabym spodenki, koszulkę i stanik sportowy. Znając życie jakaś pierdoła wpadnie jeszcze do koszyka... ale tu pytanie do was...
Co wy byście wybrały z tak piękną zniżką??? :)
Wiem, że jeśli coś jest przecenione np 15 % to jak dla mnie ta cena po przecenie będzie niższa jeszcze o 16% (razem promocja zeby była 31%) 
PS. a może któraś z was chce ze mną z tej promocji skorzystać ?
A tutaj daję link do sklepu ;)
http://www.forpro.pl/

Dla jasności strój chciałabym do ćwiczeń w fitness klubie i czasem biegania ;) 

Buziaki :*:*:*

14 komentarzy:

  1. Jak jest zbyt duży wybór to bardzo ciężko się zdecydować :P
    wiem coś o tym

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam pojęcia, nie jestem zbyt aktywna, myślę, że najważniejszy jest stanik i buty

    OdpowiedzUsuń
  3. ---------/ *SERDECZNIE!
    ------------- ///***WITAM
    ----------( | (.) (.)DZIEŃ!
    -------o00o--(_)--o00o DOBRY!
    ♥♥¸.•*´•♥*♥•`*•.¸♥♥

    Ćwiczyć w tym co najwygodniej najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  4. ja odradzałabym spodenki-nietrudno znaleźć idealne w sieciówkach,a nawet i lumpeksach,postawiłabym na stanik z dobrym usztywnieniem np.
    http://www.forpro.pl/nike_define_bra,p1218466867
    i buty do treningu(mała podeszwa,dobra przyczepność)
    http://www.forpro.pl/nike_free_bionic,p145350666
    http://www.forpro.pl/nike_lunarelement,p1512526313
    lubb buty do biegania(soooolidna podeszwa)
    http://www.forpro.pl/nike_zoom_fly,p1720035285

    aż zazroszczę promocjii,mam nadzieję ze aktywny tryb życia wszedł Ci już w krew :))
    POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci że mówisz spodenki w sieciówkach... W Go sporcie nic nie przypadło mi do gustu. Byłam jeszcze w kilku innych ale nie ma nic przekonującego ze spodenek.
      A fakt stanik porządny musi być!
      Tylko pytanie... taki stanik jak dałaś link czy bieliznę sportową typu top które także są w zakładce bielizna ?
      Dodam że piersi przy treningach wcale mi sie nie przeszkadzają.

      Buciki na razie mam ;)

      Usuń
  5. Ja na Twoim miejscu zdecydowałabym się na buty (do biegania albo uniwersalne - bieganie / trening), w drugiej kolejności pomyślałabym nad biustonoszem sportowym, ewentualnie dobrymi legginsami do ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko buty mam, jestem z nich bardzo zadowolona. Dlatego na razie chcę strój ;)
      Dzięki za kod promocyjny ;)

      Usuń
  6. Aha, jeśli ktoś chce, można skorzystać z kodu rabatowego 10%: p7l4
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana jesli juz buty masz to kup sobie wygodne lycry jak np. NIKE PRO KALEIDOSCOPE CAPRI (te sa z bardzo cienkiego materialu wiec przydadza sie zarowno na upaly jak i na troche chlodniejsze dni) no i obowiazkowo top sportowy - o cycki trzeba dbac a jesli nie ma sie odpowiedniego, to z kazdym podskokiem, biegiem czy innymi wygibasami niestety ale wspomagasz grawitacje, bo nadrywają się (oczywiście mikroskopijnie, ale iles tysiecy powtorzen i jest tragedia) buziaki
    u mnie tez dzisiaj nowy wpis!! wpadnij

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno coś przewiewnego i buty dobrze dopasowane. Najgorsza rzecz jak buty obcierają podczas biegania...

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog uwielbiam takie tematy :)
    w wolnej chwili możesz wpaść do mnie :)
    http://mojezyciemojezasady11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podstawą są dobre buty, więc bym w nie zainwestowała na Twoim miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po prostu jakieś wygodne obuwie, musisz sama coś dopasować. Mi tak 3 miesiące na tym zleciało

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana powinnaś wybrać sama takie wersje modeli i kolorów w których będziesz czuła się najbardziej komfortowo, bo przecież o to tu głównie chodzi :) Swoją drogą ceny po przecenie wyjdą podobnie do sklepubiegacza w mojej okolicy, jak nie nawet drożej, więc jak dla mnie wielka oferta to to nie jest ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny. ;)
Możesz liczyć na rewanż z mojej strony ;)