niedziela, 7 grudnia 2014

Trening siłowy (1)

Jak pisałam już kilka postów do tyłu zaczęłam wprowadzać powoli treningi siłowe. Nie jestem trenerem, a już na pewno nie mam jakiejś większej wiedzy na ten temat.
Uczę się głownie z książek i od dziewczyn z blogów.
Jeśli ktoś ma jakieś uwagi będę wdzięczna za podpowiedzi i poprawienie moich rozpisanych treningów. ;) 


Trening siłowy w domu - (pierwszy) 
 Obwodowy
Rozgrzewka min 10/15 min
Bieg w miejscu
Pajace
Burpees
Krążenia ramion, skręty tułowia, krążenia nadgarstków.
/ wymienne na orbitreka.

1. Wykroki
2. Martwy ciąg
3. Oparcie o ścianę w siadzie
4. W klęku - noga pleks do góry
5.  W klęku - noga prosta do góry
6. Przysiady - podchwyt obciążenie na ramionach
7. Leżę na plecach - nogi proste do góry, dłonie pod pośladkami.
8. Skosy z obciążeniem (obarcie na posladkach)
9. Pompki męskie
10. Brzuszki (proste, skośne)
11. Wyciskanie - ugięcie ramion do klatki stojąc
12. Wyciskanie - na piłce płaskie
13. Rozpiętki na piłce

Obciążenie 8 kg (po 4kg na rękę)
2 serie - po 8 powtórzeń.
Ćwiczenie 3 -40sekund z tym samym obciążeniem.
Ćwiczenia na pośladki z obciążeniem na kostkach 0,75 kg x2

Rozciąganie 10/15 min .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny. ;)
Możesz liczyć na rewanż z mojej strony ;)