poniedziałek, 7 marca 2016

Jak stać się szczęśliwym człowiekiem?

Ania to autorka bloga "Ania maluje" i autorka książki "Jak stać się szczęśliwym człowiekiem"  Jest to dziewczyna która po naprawdę ciężkich chwilach nie poddając się wzięła sprawę w swoje ręce. Zmieniając swoje podejście do życia, swoje nawyki i myślenie. W swojej książce ukierunkowuje nas nad czym powinniśmy pomyśleć, jakie zachowania mogą nam pomóc być szczęśliwym. Nie narzuca nam odgórnie zasad, chce abyśmy przemyśleli każdą z nich i wybrali tylko te, które dla nas będą odpowiednie.

Długo zbierałam się za kupno książki Ani, zupełnie nie wiem dlaczego.
hmm powodem była chyba moja odwieczna udręka czyli brak czasu na czytanie.
Od kiedy przeprowadziłam się do innego kraju mam trochę inne podejście do czasu i marnowania życia na bzdury. Teraz mam czas na wszystkie zajęcia, które wg. mnie mogą pomóc mi się rozwinąć.
Fizycznie, psychicznie i emocjonalnie ;)

Książkę Ani przeczytałam dzięki aplikacji i abonamentowi w bibliotece internetowej Legimi.
O którym także dowiedziałam się z jej bloga. W ostatnich dniach promocji załapałam się na promocyjną cenę. Dzięki Aniu! ;*

Książka jest napisana prostym językiem co sprzyja płynnemu i przyjemnemu czytaniu.
Nie jest długa . Jednak na każdej stronie znajdziecie konkrety.
Ania nie rozpisuje się nie potrzebnie w każdym temacie. Dzięki temu książka jest przejrzysta i łatwo z niej wybrać szczegóły nas interesujące.

Warto do niej wracać po dawkę motywacji. 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny. ;)
Możesz liczyć na rewanż z mojej strony ;)